.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعترافات تكان‌دهنده 2 قاتل كودكان

به گزارش شمال نیوز به نقل از جام جم، دو مرد معتاد كه به اتهام قتل دو كودك در بهارستان رباط كریم دستگیر شده‌اند، اعتراف كردند قصد داشتند به طور سریالی كودكان را ربوده و پس از آزار و اذیت، آنها را بكشند.

سرهنگ اصلانی، فرمانده انتظامی غرب استان تهران روز گذشته با اشاره به جدید‌ترین اعتراف‌های دو مرد معتاد كه دو پسر خردسال را در بهارستان رباط‌كریم ربوده و كشته بودند، در جمع خبرنگاران گفت: رسیدگی به این پرونده بیست و نهم دی امسال با شكایت مردی در ارتباط با گمشدن پسر شش ساله‌اش به نام امیر مهدی در بهارستان رباط كریم در دستور كار پلیس قرار گرفت.

اصلانی افزود: با تحقیق از پدر كودك گمشده، معلوم شد آنها برای خرید به مغازه‌ای رفته بودند كه پسر خردسال هنگام بازگشت به خانه از پدرش جدا شده و او پس از بازگشت به خانه متوجه می‌شود فرزندش به خانه نیامده است.

وی گفت: در پی این شكایت، تجسس‌های پلیسی آغاز و جسد پسر گمشده در یكی از محله‌های بهارستان پیدا شد. در ادامه خانواده دیگری نیز با حضور در مركز پلیس، اعلام كردند پسر خردسالشان به نام امیر علی گم شده است.

یكی از قاتلان در میان 100مظنون

فرمانده انتظامی غرب استان تهران یادآور شد: با توجه به این كه احتمال می‌رفت میان گم شدن این كودك و قتل كودك دیگر رابطه‌ای وجود دارد، ماموران تحقیقات را روی افراد معتاد و بزهكار محل حادثه متمركز و یكصد مرد را به عنوان مظنون بازداشت كردند.ماموران با بررسی سوابق كیفری این افراد، تحقیق از مردی به نام مرتضی را كه ده فقره سابقه كیفری داشت و چهار مورد آن آزار و اذیت بود؛ آغاز و از وی به طور جداگانه بازجویی كردند.

وی خاطرنشان كرد: سرانجام این مرد اعتراف كرد امیرمهدی را به بهانه دادن تنقلات ربوده و پس از آزار و اذیت، كشته و دوست معتادش نیز كه اكنون فراری است، امیر علی را به شیوه‌ای مشابه به قتل رسانده است. در پی اعتراف این متهم، دیگر همدست او نیز دستگیر شد و به ارتكاب جنایت اعتراف كرد. با اعتراف متهمان، ماموران جسد دومین كودك گمشده را نیز پیدا كردند.

متهمان می‌خواستند به جرایمشان ادامه دهند

اصلانی افزود: درحالی كه تحقیقات از متهمان ادامه داشت، آنها در اعتراف خود گفتند قصد داشتند جرایم خود را به طور سریالی ادامه دهند كه دستگیر شدند.

در ادامه تحقیقات معلوم شد این دو متهم تصمیم داشتند هر هفته به نوبت یك كودك را فریب داده وپس از ربودن و مورد آزار و اذیت، او را بكشند.

وی تصریح كرد: با توجه به اعترافات این دو متهم به قتل، تحقیقات پلیس به طور ویژه از آنها ادامه دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.